Mammahelvete

Jag är livrädd och rädd för livet. Jag är rädd för vad livet och döden gör med människor.

Med mamma som tycker att den blåa klänningen ser ut som en städrock. Du kunde ju bara ropat på mig, jag sov i min säng fem meter bort men jag lovar verkligen att jag hade vaknat om du låg och blödde i ansiktet. Så som du gjorde imorse klockan fem. Om du hade skrikit på mig, till och med viskat, hade jag hört det och tänkt att jag älskar dig och inte har råd att förlora dig också.

Du. Du som ligger med mjuka filtar och gosar med droppet och provsvaren. Jag älskar ju dig. Älskar älskar älskar älskar älskar. Hatar dig för att du inte är här och mår bra tillsammans med mig.

Egoist.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack så mycket, det betyder att höra sånt. glad första advent!

Postat av: Mamma

Jag finns alltid hos Dig mitt hjärtegull. ALLTID! Och tänk på att mammor alltid tänker på barnen först. ALLTID! Mammor väcker ALDRIG sina hjärtegryn som sover. Inte ens om de ligger på ett kallt trägolv, blöder och tror dom ska dö. ALDRIG!

2006-12-05 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback