And the winners are

All time Favorites

Attraktiva drag Självförtroende, empati och humor
Tanke "Du och jag hör ihop och du känner mig bättre än jag själv gör och jag älskar dig och mig tillsammans" 

Kurs Litterär gestaltning
Sysselsättning Skriva och leva och handla second hand och umgås med vänner
Filmiskt mästerverk Crash

Tidsskrift  Amerikanska
Marie Claire och Cosmopolitan
Träningsform Pilates

Plats Min helt egna kreativa guldbubbla där jag bor just nu
Kille George i Greys Anatomy

Låt (nu får det vara nog)No more drama, Mary J Blige

Låt (lalalugn) I want you, third eye blind
Program Ett herrans liv och Greys Anatomy och Hundra höjdare och CSI, samt SATC!

Dag Beror på vad, fredagar brukar vara rätt behagliga
Låt (brakonstigunderbarbudskap) Hurricane Gilbert, Håkan hellström

Känsla Kärlek och Lycka och Eufori och Lugn
Människor att inspireras av(kända) Filip och Fredrik
Människor att älska(okända) G, P, R, A och C!
Mantra Jag vet att jag kommer att lyckas för jag är stor, stark och jävligt begåvad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback