Lucky me!

Ännu en solskensdag spenderad just i solen, inte lika hunkigt på stranden, mest småbarnsfamiljer och ölmagade män i för tighta, öh, underbyxor? Såklart några godingar passerade i yttersta ögonvrån och visst var volleybollspelarna från igår där men av någon outgrundlig anledning ville jag inte att dom skulle kasta bollen i huvudet på mig idag.

Däremot hade
Josh mer än gärna fått göra det. Är så glad att jag och P kom fram till en kompromiss angående val av film. Gosh, hur hade jag kunnat leva med mig själv annars? Lucky number slevin var genialisk rakt igenom, den där mannen alltså, vilken hero i blommig handuk sexigt virad runt höften (Scarlett honey, håll tassarna borta från Wilmer). Ett riktigt mästerverk!

Nu ska jag värma på mitt kamomillte som svalnat för länge sedan, tända lite fler ljus och krypa ner i sängen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback