Valborg and I'm in love

Sommar. Solsken och en mjukglass som droppar ner på tårna, vanilj med tuttifrutti strössel. Smultron på en tunnt, sprött halmstrå och overkligt (!) mjukt gräs mellan tårna, typ "det är för bra för att vara sant". Känslan är ljuvlig och man vill aldrig att den ska försvinna, blåsa bort med den ljumna vinden, sköljas ut i havet och blandas med det salta. Jag ryser.

Spontanta nattdopp i svart vatten gör mig galen. "Du är nog den bästa tjejen på att hoppa studsmatta"...YEAH! Merci beaucoup monsieur! Nostaligtripp tiotusen, härliga tiotusen, underbara tiotusen, tiotusen som får mig att le.

Än idag.

Så, nu har jag lekt poet färdigt. Poängen med hela den här lilla, öh, "jag vet inte vad jag ska kalla det", var att jag vill ha dessa sjukt söta badshorts från RipCurl, mmm. Funderar på att lägga en order på nelly, samtidigt som jag vet att jag borde vänta till N.Y med några som helst inköp. Big dilemma.

Okej. Spets. Empire. Silke. Strapless. Utan tvekan en av de absolut finaste coctailklänningarna jag sett på väldigt, väldigt länge. Som en söt liten gräddbakelse. I'm in looooove!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

mums med mjukglass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback