Enjoy gott folk!

Okej. Nu har jag en egen blogg. Precis som alla andra. Tufft.

Jag heter Mathilda och är en ruskigt tankspridd ung dam i sina bästa år. På midsommarafton fyller jag 18, då vill jag ha (rättelse, MÅSTE ha) följande: Ett närminne, en secret lover, tre extra timmar per dygn, ett “tappardumighittarjagdig”-busskort, böjda ögonfransar, deliciously whipped body cream i fruktiga smaken bubble gum, en revisor, ett par sexigt målade läppar à la Audrey (ÄLSKAR den bilden, även fast den är svartvit kan man ana elegansen av röd perfektion), ett svenskt Sephora och en massa Risenta (SJUKT gott)

Nu måste jag kila, har x antal saker att avklara idag.
- Maila lärare
- Plocka upp sockersöta syskon på dagis
- Köpa nytt busskort
- Förhoppningsvis lägga en order på blush
- Plugga arbetsmiljö och säkerhet (det är PRECIS lika spännande som det låter)

Jag vill ha den här bedårande lilla sötskrynkliga bakelsen på reklampraktiken imorgon. Då skulle jag må bra och känna mig så där stark och sexig (<---Dsquared rockar mitt hjärta) som jag älskar. Killar kan. Åh Marc Jacobs ge mig MER.

Hur som helst. Dagens to die for blir...tadada, lilla svarta från Moschino. Rosetter, tyll, siden och lekfull skärning får iallafall mig på fall. Platt. På golvet. Gråtandes. Olycklig kärlek gör ont, strapless tulle ruffle dress kommer aldrig att bli min.  

Well, nu ska jag sussa. Måste pigga på mig lite, helt klart. Sömn är essentiellt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback